top of page
Zoeken

Creachick Bullet Journal





Joehoeee De Creachick Journal is er dan eindelijk!!


Hij is natuurlijk al een weekje uit ..En was er al een hoop van tegen gekomen ....

Maar vandaag kreeg ik hem ter review van BNNC Uitgevers / Mus creatief.. Dank jullie wel ;)

En wat is hij gaaf ... Hij heeft een leren omslag met Groen metallic bladeren ,

en een elastiek die je Journal bij elkaar kan houden wanneer hij te vol is ...

Ideaal dus .... Btw deze bullet heeft ook een elastiekje om er een pen of potlood tussen te bewaren ...

En wat is het gaaf dat hij helemaal open blijft liggen wanneer je er in werkt...



Veel bullet Journals hebben een aantal voorgedrukte Pagina,s Zoals een tracker, een Quote een index pagina of vaak een wereldkaart ... Maar niet bij deze!!!!

Je begint totaal blanco met stipjes... .. Heerlijk!!! Moet zeggen dat ik dit wel heel fijn vind .. Er zit wel een dun gebruikers boekje in hoor .. hier legt Creachick in uit wat je zoal allemaal kunt doen met je bullet of waar je hem voor kan gebruiken ...


Thats it!! je kan hem dus helemaal invullen zoals jij wilt! ...

Achter in deze Bullet zit een Envelopje.. Hier kan je natuurlijk een aantal stickers in doen of wat losse notitie blaadjes ....




Het papier oogt wat gelig maar is zeker niet hinderlijk .. En hij is iets kleiner dan de overige Bullet Journals van BBNC Uitgevers...


Om te weten hoe het papier is wil ik jullie aanraden het Filmpje van Creachick zelf te gaan bekijken .. In dit Filmpje laat ze zelf een aantal testen zien met verschillende materialen , Zoals stift stempels maar ook kleurpotloden ... Van goedkoop naar duur ... Onder aan deze pagina kan je haar filmpje vinden...


Ik ben zelf nog aan het Brein breken waar ik deze Bullet voor wil gaan gebruiken aangezien ik er al een paar in gebruik heb ... Maar oww wat wil ik graag in deze bezig...Ik wil geen overhaaste beslissingen nemen want deze Bullet is te mooi om even Klakkeloos in te gaan werken ..... ik raad hem dus ook echt aan!



Deze gave Creachick bullet is te koop bij Bol. com voor 19,99 incl Gratis verzenden ;)




Samenvatting

MUS en CreaChick lanceren gezamenlijk het CreaChick Journal. Een journal waarin je je eigen creatieve dagboek kunt maken - of dit nu een art- of bullet journal is. Het papier is crèmekleurig en stevig, de binding is flexibel waardoor hij makkelijk open blijft liggen en het handige elastiek houdt je journal dicht als je hem niet gebruikt. Door de ronde hoeken beschadigt de kaft minder snel in je tas en je vindt achterin een handig vakje om losse knipsels, foto's en stickers in te bewaren. Ook je pen heeft een vaste plek in de penloop, waardoor je nooit om schrijfwaar verlegen zit. En dankzij de twee leeslintjes vind je altijd makkelijk je favoriete pagina's terug!

123 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page