top of page
Zoeken

Creachick Bullet Journal - Geel


ow my En ik maar denken dat ik jullie deze prachtige bullet van Creachick al had laten zien ....

Maar helaas....

Deze bullet Jounal is al een tijdje uit maar zeker niet te min om hem alsnog met jullie te bespreken ...


Deze bullet jounal heeft een leerachtige omslag in de kleur "oker"geel ....Met een Elastiek om natuurlijk je bullet

weer netjes bijelkaar te houden wanneer je hem niet gebruikt ... Dus ook ideaal om mee te nemen voor onderweg ...

Deze bullet heeft ook weer een penloop zodat je altijd een pen of potlood bij je hebt wanneer je bv erin bezig wilt wanneer je onderweg bent..

Wat ook weer erg fijn is aan deze bullet Journal is dat er achterin de BJ een mapje zit zodat je je Favoriete stickers mee kan nemen om je

pagina,s te kunnen pimpen ... Erg handig .... Ook zit er natuurlijk weer een klein inspiratie boekje voor in je bullet om ideeen op te kunnen doen ...


Waar ik deze bullet voor gebruik is puur voor prive gebruik...Laat ik het zo zeggen heb me gal er goed in gespuugd .... Vandaar ik ook geen beeld materiaal heb van dit boek ...

Zoals enkele lezers , Leden wel hebben gemerkt ging het de afgelopen jaar beslist niet goed met me ...

Had ontzettend veel verdriet en kon me nergens meer toe zetten.. Zat aan zware medicatie waardoor ik de wereld bepaalde momenten aanzag voor Doedelzak... But i am back!!!!

Zonder teveel over me prive leven te vertellen ..Gaat het weer redelijk goed met me....


Deze prachtige bullet heeft mij erg geholpen om mijn dagen van verdriet op te schrijven ... en doe het nog steeds! ..

Maar goed het gaat natuurlijk om deze Bullet Journal ... Het papier is zoals we gewend zijn .. oogt wat creme ...En voor veel materialen geschikt.... Echt een aanrader dus voor de Creatieve Dames en heren ....


En ik vind het een aanrader..En kom op als je een Creachick Fan bent mag deze Bullet Journal gewoon niet in je assortiment van de bullets missen...


Deze bullet Jounal is te bestellen bij Bol .com voor 19,99

En wil je leuke inspiratie zien om je bullet op te pimpen raad ik je aan om Creachick haar Youtube kanaal te gaan volgen ..




Productbeschrijving

MUS en CreaChick lanceren gezamenlijk het tweede CreaChick Journal, ditmaal in de hippe kleur okergeel met een prachtige Ginkgo Biloba print. Een journal waarin je je eigen creatieve dagboek kunt maken - of dit nu een art- of bullet journal is. Het papier is crèmekleurig en stevig, de binding is flexibel waardoor hij makkelijk open blijft liggen en het handige elastiek houdt je journal dicht als je hem niet gebruikt. Door de ronde hoeken beschadigt de kaft minder snel in je tas en je vindt achterin een handig vakje om losse knipsels, foto's en stickers in te bewaren. Ook je pen heeft een vaste plek in de penloop, waardoor je nooit om schrijfwaar verlegen zit. Handige features: - Vakje achterin voor losse knipsels - Elastiek om je journal dicht te houden - 2 leeslintjes - Geïntegreerde penloop CreaChick is een online creasensatie met tienduizenden volgers op YouTube. Haar specialiteit is het faciliteren van creatievelingen met moderne inspiratie en eenvoudige instructies. Achter CreaChick gaat Maris van Modem schuil, een enthousiaste jonge dame die vrolijke YouTubefilmpjes maakt met praktische instructies en hippe onderwerpen om de creatieve vlam in eenieder aan te wakkeren.









21 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page