top of page
Zoeken

Doe elke dag iets wat je Inspireert




Een creatief Journal ..

Een Boek boordevol opdrachten waar je ontzettend veel plezier aan kan hebben ... Het boekje is vrij klein en heel dik ... Je kan hem makkelijk in je tas mee nemen om bv onderweg leuke opdrachten te kunnen maken ... Het boekje is Zalmroze met gouden letters en een lintje om aan te geven waar je bent gebleven in het boek... Het papier voelt vrij normaal aan

En ben van mening dat je er in kan werken met verschillende Materialen ...

Ik heb er zelfs met Nagelllak in gewerkt en het papier hield zich goed...



Toen ik vroeg of ik dit boekje mocht reviewen had ik er wel heel andere verwachtingen van ...

Ik had meer opdrachten verwacht zonder te hoeven tekenen want tekenen is nog steeds niet mijn sterkste punt ha ha ha

En dichten kan ik helaas ook niet .... Naja heb me er nooit in verdiept ... Maar wie weet wat de toekomst brengt ....


Zoals ik al zei bestaat dit boekje uit verschillende opdrachten .. Maar je hebt ook leuke inspirerende texten ...

En op basis daarvan krijg je dan een opdracht ..... Die je dan moet uitvoeren in het boekje ...



Een aantal opdrachten heb ik voor jullie gemaakt... Die ik erg leuk vond om te doen

En moet jullie bekennen dat er wel hele leuke opdrachten in dit boekje staan om te maken ..


Je kan dit boekje vanaf het begin per pagina gaan volgen .. Maar ook zoals ik zig zag ...

Ik zoek zelf de opdrachten op die ik leuk vind om te doen ..

En wie weet doe ik de opdrachten die ik minder in trek vind wel in de toekomst ... als ik bv kan dichten of tekenen ha ha ha ...






Je krijgt opdrachten betreft muziek, een tuin een kledingkast, gedichten,gerechten, een alphabet opvrolijken ...Kortom teveel om op te noemen ....


Ik heb zelfs een teken opdrachtje gedaan ... ja ja .. het was de bedoeling om met je linkerhand een bloem te tekenen .. Dacht nou dan valt het vast niet op dat ik het uberhaubt niet kan ....ha ha ha ....


Onder aan deze review zal ik enkele voorbeelden plaatsen van opdrachtjes die ik inmiddels heb gemaakt... en waar ik ook veel plezier aan had om ze te doen...


Ben je inmiddels nieuwsgierig geworden?


Dan is dit boekje is te bestellen bij Bol .com voor 14,99







Samenvatting

Elke dag is een nieuwe gelegenheid om je vastberadenheid en verbeeldingskracht te gebruiken bij het verkennen van de grenzen van je creativiteit. In dit journal vind je een jaarvoorraad aan inspirerende opdrachten en bemoedigende inzichten van beroemde kunstenaars, schrijvers, muzikanten en heel veel andere creatievelingen die je elke dag opnieuw uitdagen. Schrijf en teken elke dag jouw mooiste creaties en zie hoe je creativiteit grenzen overstijgt. Waag de sprong! Start vandaag nog met jouw meest geïnspireerde jaar ooit!









25 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page