top of page
Zoeken

Enchanted Forest - Alena Lazareva



Van Alena Lazareva kreeg ik dit prachtige boek Enchanted Forest thuis gestuurd ... Dank je wel Alena


Zoals je in bovenstaand filmpje kan zien bestaat dit boek uit veel eenhoorns en elfjes, vogels en zeemeerminnen..En dat is al iets wat mij heel erg trekt ...

Een prachtig boek met vele mooie platen ... Waar je weer uren Kleur plezier aan kan hebben ..

De platen zijn enkelzijdig gedrukt ... Dus met stift zou je hier ook prima in kunnen werken ...

(Een papiertje aan de achterkant kan nooit kwaad )

Alle platen staan dubbel in het boek ..Dus mocht je iets niet naar je zin hebben gekleurd kan je altijd nog eens besluiten om de plaat over te doen ...

In dit boek staan ook 4 bonus platen uit overige boeken van Alena...Die trouwens erg mooi zijn..



Mijn eerste plaat die ik kleurde heb ik mijn Faber Castell Polychromos gebruikt ... Dit ging erg fijn op het papier .

Tot ik de Neocolor2 ging gebruiken met water .. Het papier hobbelde en de Neo vloeide niet mooi over ... Erg jammer maar ondanks dat toch tevreden met mijn plaat..Ik heb de eenhoorn naderhand nog bewerkt met een fijne Glitter En hier en daar wat Zilver aangebracht ..


Mijn neo blunder neemt natuurlijk niet weg dat ik ook ontzettend veel plezier aan deze plaat heb gehad..



De 2e plaat die ik kleurde is de prachtige Zeemeermin op een schommel ....Hier heb ik mijn Vertrouwde Prisma weer bij gebruikt ....

En wat was dit een prachtige plaat om te doen .... Ben erg tevreden over het resultaat ....

Omdat het papier niet echt geschikt is voor water heb ik voor deze keer besloten geen achtergrond te doen ....


Alena heeft trouwens ook een Facebook Pagina waar je haar werk kan volgen ..


Enchanted Forest. line Art is te koop bij : -🇺🇸Amazon US: http://www.amazon.com/dp/1717013341 -🇩🇪Amazon DE: https://www.amazon.de/dp/1717013341 -PDF available on Etsy Shop:https://www.etsy.com/listing/593785512/printable-digital-download-coloring









27 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page