top of page
Zoeken

Face Carousel - Krystyna Nowak

Onlangs kregen we het geweldige boek Face Carousel van Krystyna Nowak per PDF toegestuurd voor een review. Hieronder een flip through van dit geweldig mooie boek

Review Chantal:


Het duurde even voordat ik wist welke platen ik zou kiezen voor deze review want ze zijn allemaal even mooi.


Prachtige gezichten en bloemen. Deze vrouw heeft echt een oog voor detail! Omdat het een PDF boek was moesten we het zelf printen, dit heeft zijn voordeel dat ik zelf mijn papier kon kiezen. Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik daar nog een beetje mee aan het stoeien ben om het perfecte kleur papier te vinden wat mooi door de printer gaan. Maar het papier wat ik nu bezit is niet heel slecht. Ik besloot als eerste de lantaarn te gaan kleuren. Ik heb hiervoor de Faber Castell Polychromos potloden gebruikt. De grey scale kleurplaten zijn erg mooi in detail en fijn om te kleuren.


Daarna besloot ik dan dus een van de portretten te gaan kleuren. Ook hier weer alles mooi verfijnd getekend door Krystyna.

Deze keer heb ik de Prisma Colors gebruikt. Op het papier wat ik gebruikt heb bevielen mij de Polychromos beter. Maar als je een ander soort of beter papier gebruikt zullen Prisma Colors waarschijnlijk beter werken. Het blijft zoeken naar een perfecte combinatie van papier en potlood samen.




Review Jacqueline:


Ook ik kreeg het boek van Krystyna Nowak (Ojkipopart )

Via de Mail toegestuurt ...Dank je wel

Zoals Chantal al eerder vermelde Kregen we dit boek als PDF Bestand en konden we dit op eigen papier printen....

Dit boek bevat 25 kleurplaten waar je weer uren plezier aan kan beleven ..


Zoals de titel van het boek al zegt Heb je 25 portretten

en komen allemaal prachtig tot hun recht ..Je komt een dame met een wolf tegen of een dame met een tijgerwelp...



Mijn eerste plaat die ik heb gekleurd heb ik geprint op een sepia kleurige papier ..

En heb hier mijn Prismacolor Premier voor gebruikt ....

Mijn bedoeling was om een Bronskleurige lantaarn te kleuren maar door de kleur papier pakte het heel anders uit ...

Ik zal ook even een afbeelding bij voegen ..Welke kleur de lantaarn zou krijgen wanneer ik hem op wit papier zou kleuren ....




Toch wel gaaf hoe Papier de combinatie van kleuren al anders uitkan pakken tijdens het kleuren ....

Toch ben ik heel tevreden ....Maar of ik het weer zou doen?





Mijn 2e plaat heb ik gekozen voor de dame met cape..

Omdat ik Geen duur papier heb gebruikt heb ik hier weer gekozen voor mijn prismacolor Premier...

En een gelpen ter afwerking ....

Vind de platen onzettend mooi En ja ik raad dit boek aan ...



Krystina Nowak gebruikt de naam Ojkipopart op Social media, een aanrader om haar te volgen! Prachtig werk! Facebook & Instagram De boeken en losse kleurplaten van Krystyna zijn te verkrijgen op Etsy in zowel boek als PDF.

Tevens zijn de boeken van haar verkrijgbaar in de Nederlandse webshop Your Colour Creations






100 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page