top of page
Zoeken

Fairies Line Art - Alena Lazareva


Alena Lazareva stuurde mij onder andere dit mooie kleurboek toe. Voor degene die mijn blogs en kleurwerk volgen weten inmiddels dat fantasie en dergelijke echt mijn ding is dus ik verheugde me al om hier in te mogen beginnen. Het boek bevat 25 nieuwe kleurplaten en 9 bonusplaten. Alle platen staan er 2 keer in en de bladzijden zijn enkelzijdig gedrukt! Hoe mooi wil je het hebben?! Je kunt dus iedere plaat 2 keer kleuren op 2 totaal verschillende manieren. Met potlood en stiften gaat het uitstekend op dit papier. Wil je echter aquarellen of verven dan let erop dat je het niet al te nat doet. Het papier is wel mooi maar niet dik genoeg voor te nat werk. Het gaat een beetje bobbelen met opdrogen. Inmiddels heb ik mijn eerste plaat klaar uit dit prachtige boek

Deze is gekleurd met Polychromos potloden. In de tussentijd ben ik begonnen aan de tweede plaat in dit boek en dat zal op korte termijn ook online verschijnen. Dit boek is te verkrijgen in Line Art en in Greyscale Dit boek is te verkrijgen op Amazon voor € 8,22 Meer werk van Alena kan je vinden op haar Facebook


Veel kleurplezier! ~Chantal van den Dool~

21 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page