top of page
Zoeken

Fairy Miracles (Milované Něžnosti ) Klara Markova


We hadden natuurlijk al 2 reviews online staan maar Klara Markova heeft natuurlijk ook nog 2 andere prachtige boeken .. Waarvan ik er nu 1 onder jullie aandacht ga brengen .. Zoals jullie weten is Klara dol op elfjes en dieren , vlinders andere wezentjes ..En dit is natuurlijk terug te zien in haar prachtige kleurboeken .....




De platen zijn super mooi gevuld en een soort van enkelzijdig gedrukt ....

alleen bevat de achterzijde een tekeningetje met schrijflijn waar je bv op kan schrijven met

wat voor materialen je hebt gekleurd of de datum van kleuren...

Het papier is van mooi kwaliteit en heb zelfs met Neocolor2 in mijn boek durven werken..

En het papier hield zich ontzettend goed toen ik het na ging bewerken met water .... Ik ben dus van mening dat je in dit boek met veel materialen uit de weg kan ... Pas alleen wel op met markers .. Want die drukken ten alle tijde door



Dus ben je op zoek naar een super leuk boek voor Kerst? Of gewoon eens om je zelf lekker te verwennen met een leuk boek? Dan raad ik je dit boek zekers aan ....




De boeken van Klara Markova zijn te koop bij YourcolourCreations voor 24,95





48 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page