top of page
Zoeken

Flower Fairies



Zoals jullie weten ben ik gek op bloemen en elfjes

En zoals jullie wel merken kleur ik dit ook graag ... pasgeleden kocht ik het boek Flower Fairies van Janna Prosvirina



En wat staan er ontzettend leuke platen in .... Ze zijn ook niet overdreven moeilijk ..

Denk dat het voor ieder wel haalbaar is... Ik vind ze in ieder geval erg leuk :)

Alle platen staan klein achter in het boek en de bloem soort staat hierbij vermeld...

Dus wil je realistisch kleuren of gewoon je eigen Fantasie er op los laten alles kan! ... ow het staat trouwens wel in het Engels vermeld maar je komt erg ver met Google Translate ;)



Dit boek bevat 25 enkelzijdige gedrukte platen .. Ideaal voor veel materialen ....

Maar kleur je met stift of markers is het altijd verstandig om een velletje papier achter de plaat te leggen invm met doordrukken.


En ja ik raad het boek aan :)


.Dit boek is te bestellen bij Bol.com


Groetjes Jacqueline

26 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page