top of page
Zoeken

From Holland With Love - Masja Van Den Berg



From Holland With Love ....Zoals velen wel weten is dit boek 3 jaar geleden al eens uitgebracht ....

Maar nu weer opnieuw geheel in een nieuw jasje ..En dat door BBNC uitgevers /MUS Creatief . Nu hoor ik je denken ook nieuwe Platen? nee .. Het is precies hetzelfde boek ..

De platen zijn precies hetzelfde maar de omslag van het boek is geheel veranderd in de kleuren Rood,Wit,Blauw ....

Wat mij persoonlijk wel trekt omdat ik een foei hekel aan oranje heb zoals velen van jullie inmiddels wel weten...


De platen bevatten nog steeds het perforatie randje zodat je de plaat eruit kan halen wanneer je hem in zou willen lijsten of Cadeau zou willen doen..

Het papier voelt echter wel wat anders.... Hij voelt wat ruwer.... Maar heb het vermoeden dat het wel van de zelfde dikte is kwa papier...


Ik heb destijds al een Review geschreven over dit prachtige boek, die je via onderstaande link kan terug lezen op onze oude Website PerfectSweetColors ... Aan mijn mening is natuurlijk niets veranderd .. want het is en blijft een prachtig boek met heerlijke Hollandse platen ....





Dit prachtige boek is natuurlijk te bestellen bij Bol.com voor 15,99





47 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page