top of page
Zoeken

Holbein


Al een hele tijd wilde ik deze geweldig mooie pastelset van het merk Holbein hebben. Maar de prijs hield me lang tegen. Holbeins zijn zo'n beetje de creme ala creme onder de potloden en daar is de prijs ook naar. Maar uiteindelijk ben ik overstag gegaan en heb deze pastelkleurtjes in de set van 50 besteld. Toen ze binnenkwamen heb ik ze meteen uitgeprobeerd op papier en wow wat een pigment afgifte. Zonder enige druk kwamen de prachtigste kleuren op mijn papier. Al snel heb ik ze gebruikt in Masja Mandala's.


Het is een genot om met deze potloden te kleuren, ze zijn zeer zacht, geven geweldig pigment af, blenden gaat heel makkelijk en ze liggen heerlijk in de hand. Nadeel van deze potloden is als je dus kleurt met altijd een scherpe punt dan zijn deze potloden zo op. Omdat ze zo zacht zijn moet je iets meer slijpen dan bijvoorbeeld de polychromos van Faber Castell. Deze potloden zijn alleen te verkrijgen via Amazon.de en deze set ligt rondom de € 125,- ~Chantal van den Dool~

196 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page