top of page
Zoeken

Kerby Rosanes Geomorphia


Daar is hij dan! Het nieuwe boek van Kerby Rosanes. Geomorphia. De kaft triggerde mij alweer meteen om het boek te kopen en eenmaal in huis was ik ontzettend blij om deze weer aan mijn Kerby collectie te hebben toegevoegd. Ik kon niet wachten om te beginnen. Prachtige platen! Het boek is niet zo dik als voorgaande boeken. De onderstaande plaat heb ik gekleurd met Polychromos en Dürer potloden van Faber Castell. Het papier is flink nat geweest 2 keer voor het water en de lucht. Maar het papier blijft zoals altijd weer perfect.



Onderstaande plaat heb ik gekleurd met Guang Hui potloden en ook deze potloden doen het perfect op dit papier.

De boeken van Kerby Rosanes zijn verkrijgbaar in diverse winkels en natuurlijk via Bol.com De prijs ligt rondom de € 8,50 ~Chantal van den Dool~

6 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page