top of page
Zoeken

Klara Markova - Fairy Celebrations / Oslava života

Onlangs ontving ik het veelbelovende nieuwe boek van Klara Markova. Dit is haar 4de kleurboek voor volwassenen en de eerste 3 waren al prachtig maar toen ik dit boek opensloeg was ik heel erg blij met haar nieuwe werk. Prachtige sprookjes platen, de een nog mooier dan de andere.

Mijn oog viel al snel op de kaft en ik was blij dat deze plaat ook in het boek stond, daar ben ik dan ook mee begonnen met mijn vertrouwde Polychromos potloden.

Ik heb bewust gekozen voor de blauw en groen tinten. En alles afgewerkt met de posca pen.

De tweede plaat die ik gekleurd heb waren de zwanen. Ook deze heb ik gekleurd met Polychromos potloden en afgewerkt met posca pen.

Over het papier valt niets anders te vertellen dan de afgelopen 3 boeken. Het is gewoon prachtig dik papier waar de potloden overheen glijden met gemak en toch nog veel pigment afgeven. De kaft is ook weer hetzelfde als de voorgaande boeken. Hard cover. Als je al fan bent van haar eerdere boeken dan mag deze echt niet ontbreken in je collectie. Heb je nog helemaal geen boeken van haar en twijfel je, meteen stoppen! Dit boek gaat je zeker bevallen. De boeken zijn te verkrijgen via haar eigen shop: www.klara-markova.com of via Your colour creations


Veel kleurplezier! ~Chantal van den Dool~

38 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page