top of page
Zoeken

Lenka Filonenko - Dream Dancers

2 weken geleden viel er een ontzettend leuk cadeau op de mat...



Met een ontzettend leuke boodschap van Lenka erin!

Het prachtige boek Dream Dancers van Lenka Filonenko. Een boek wat sowieso op mijn lijstje stond toen ik haar aankondiging op social media zag. Het boek is gebonden in ringband, ideaal voor te kleuren omdat je het boek helemaal kan openslaan zonder enig probleem. Zo zouden eigenlijk alle boeken moeten zijn! En het papier is echt waanzinnig goed. Ontzettend dik papier van een top kwaliteit. Papier die echt wel wat aan kan. De bladzijdes zijn enkelzijdig gedrukt en bevatten prachtige platen.

Mijn oog viel op de cowgirl. Een stoere maar ook lieve plaat. De kleuren zaten meteen in mijn hoofd en ben ook direct begonnen aan deze plaat met Faber Castell Polychromos potloden. Het maakt niet uit hoeveel laagjes over laagjes ik kleurde het papier gaf geen krimp. Het bleef glad en mooi. Ook bij enig druk met de potloden bleef het papier perfect.



Na 3 avonden kleuren was dit het eind resultaat


Bij maar een plaat kon ik het natuurlijk niet laten en koos daarna voor de Hawaii Hulu girl.

Dream Dancers bevat 20 greyscale platen en is gedrukt op 250 grams papier wat geschikt is voor vrijwel ieder medium. Droog en nat! Het boek is te koop bij Your colour creations en in haar Etsy shop


Wil je meer werk van haar zien neem eens een kijkje op haar Facebookpagina


Veel kleurplezier! Chantal van den Dool

25 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page