top of page
Zoeken

Marco Raffine

Bijgewerkt op: 28 jul. 2019


Op AliExpress en Wish is dit de ware hit onder de kleurders. Een mooi budget potlood in vele verschillende sets en mooie kleurtjes voor een geweldige prijs. Toen ik net begon met kleuren was dit dus ook een van de sets die ik als eerste aanschafte voor te kleuren. De potloden zitten in een kartonnen doosje maar op Ali en Wish zijn voor een paar euro ook hele handige opbergsystemen te verkrijgen. Er zijn diverse setjes verkrijgbaar en de grootste is 72 kleurtjes. De potloden zijn op oliebasis en laten zich goed mengen en blenden. Ze zijn 6-hoekig van vorm en hebben een dikke kern. Erg leuke en fijne potloden voor een hele mooie prijs. 

De potloden zijn verkrijgbaar via Aliexpress . De prijs ligt rondom de € 18,-






Het lijkt een ware hype in kleurland deze kleurpotloden.. De Marco Raffine 72 stuks voor net geen 19 euro incl verzenden .Ze zijn online te bestellen via Ebay, Amazon en Aliexpress

Bij laatst genoemd heb ik ze besteld.En daar plaats ik dus ook een link van bij.

Eerst twijfelde ik wel wat om ze te bestellen hoor .Dit ook om de afstand. Was het wel veilig etc etc.. Maar alles is goed verlopen!

Zelf heb ik ze 9 januari besteld en ontving ze op 9 februari het heeft echt een hele poos geduurd voor ik ze had,

Maar was het wachten dik waard ...En ik zelf ben natuurlijk heel ongeduldig dus duurde het allemaal extra lang.

En het Chinese nieuwjaar zat  er tussen vandaar de vertraging je kan ze namelijk al binnen 2 weken in huis hebben.



Toen ik het pakje binnen kreeg viel me direct op dat het super goed verpakt was.Ze zaten in een kartonnen doosje verpakt met een noppenfolie.En had geen last van gebroken punten of beschadigde potloden.

Het eerste wat me opviel waren de kleuren. Owww wat mooi helder...

De set bestaat uit 72 heldere kleuren die je mooi laag over laag kan gebruiken. Ze zijn mooi te doezelen. Eigenlijk een super kwaliteit potlood voor een betaalbare prijs.



Waar mee te vergelijken? Vind ze zachter dan mijn Bruynzeel en Colorpep,s.. En 10 keer beter dan mijn Spectrum Noir kleurpotloden die veel duurder waren. Let op dit is mijn persoonlijke mening Er zijn genoeg mensen die de S.N potloden wel degelijk goed vinden .. Maar moet ik kiezen tussen de Marco Raffine 18,46 en de Spectrum Noir ( set 5 dozen 100 euro) kies ik met stip de Marco Raffine ...

Ook heeft iemand een super leuk Filmpje gemaakt om het verschil van verschillende merken te laten zien Mede door dit filmpje heb ik ze dus aangeschaft.



Dus wil je een set betaalbare potloden en heb je geduld dan zou ik zeker weten deze kleurpotloden aanraden.. En nee geen visa kaart of dergelijke nodig hier kan je tegenwoordig ook gewoon met Ideal betalen. ze zijn te bestellen via de volgende Link  Marco Raffine voor 18,46



17 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page