top of page
Zoeken

Metallic waterverf



Even weer een aanrader :) :) :)

Ik zelf vind het ontzettend leuk om iets een mettalic/ goud effect te geven in een kleurplaat. ..En daar hebben ze verschillende Materialen voor natuurlijk .Hier gebruik ik onder andere vaak een Gelpen voor .. Maar sinds kort gebruik ik waterverf die je moet activeren met een drupje water ... Echt geweldig spul!!

Ik heb alleen even de kleuren voor jullie op papier gezet zodat jullie zelf kunnen zien wat het effect is op wit papier en zwart papier ....
















Mijn eerste setje die ik aanschafte waren de goudtinten (starry colors) van Gansai Tambi ..

Ik heb ze aangeschaft vanuit China maar weet dat er ook inmiddels NL webshops zijn die

deze verf verkopen .. Aanradertje dus ;)








Mijn 2e setje waren de Paul Rubens ..Ik heb een setje van 12 kleuren en hoop dit ooit nog uit te breiden met een grotere set ..

Ook deze verf activeer je met een drup water .en werkt mooi egaal weg ...










En tot slot mogen we onze Action natuurlijk niet vergeten ...

Action Heeft dus sinds kort een setje van 6 kleuren metallic in de winkel liggen ...

en ja ja deze verf activeer je ook weer met een drup water .....

Zijn zachte kleurtjes ... en een mooie glistering




Voor alle 3 merken geld het volgende :

Mocht je teveel water hebben gebruikt en dekt de verf voor jou gevoel niet goed genoeg wacht dat even een 20 seconden dat het verf weer wat dikker word ;) .... Is ie weer te dik dan doe je er weer een drup water bij ..








149 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page