top of page
Zoeken

Mijn Black Journal




Wauwww en daar is hij dan Mijn black Journal van BNNC uitgevers/Mus Creatief ...


Een Bullet Journal met alleen maar zwarte pagina,s en witte dots..En een handig opberg vakjes achter in de Journal .. Erg handig voor je stickers of liniaal(tje)...Ook zit er weer een handige lus voor je pen aan de bullet ....

Ik heb gekozen voor de Journal Purple Rain een paarse stevige omslag met gouden Druppels..Maar ook heb je een Bullet Monstera Een rode Bullet met grote gouden bladeren ... ook erg mooi trouwens ... Onder aan deze pagina toon ik een foto van de rode ....


Maar nu ... Hoe nu verder ... Heb eerlijk gezegd geen idee wat in deze journal te beginnen ...

Ben me suf aan het piekeren wat ik met deze Journal wil gaan doen .. Hij is namelijk echt mega gaaf .... Ik zat er aan te denken om er misschien een dagboek van te maken ....

Wil hem het liefst gericht op 1 thema ...




Natuurlijk zit er in deze bullet een voorbeeldboekje met wat je zoal kan maken in je bullet ....

Maar ook op Pinterest staat ontzettend veel inspiratie wat je zoal kan maken in een zwarte journal ...Toch vind ik het best eng om erin te beginnen....


Maar helaas heb ik ook geen geschikte kleuren om voor een review in een zwarte journal te gebruiken .... Wel merkte ik dat de Gelyroll het erg goed deed op zwart papier ( wit ) En las dat de posca,s het ook super doen op zwart papier .... Helaas heb ik hier ook alleen de witte van....



Ook heb je ontzettend mooie effecten met Metallic verf of metallic stiften ... Kortom genoeg mogelijk heden om in een zwarte Bullet te werken .. Maar NOG niet voor mij..


Wel raad ik hem natuurlijk aan ... want hij is echt super... En zal jullie ook zeker updaten wanneer ik een thema heb gevonden om in deze bullet te gebruiken....


Deze Black journal is te bestellen bij Bol.com








32 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page