top of page
Zoeken

Mijn Bullet Journal Stickers deel 2 + Bujo





Van BBNC Uitgevers/ MUS Creatief kreeg ik Mijn Bullet Journal Stickers deel 2 thuisgestuurd .. Dank jullie wel :)

Aller eerst heb ik even een kort filmpje gemaakt ...Zodat je een indruk hebt wat er zoal in dit boekje staat ...

Dit boek bestaat uit meer dan 2000 Stickers om in je Bullet Journal te gebruiken ...En er zitten ontzettend leuke stickers tussen ...

Net als in het vorige deel heb je weer doorzichtige stickers. maar ook hebben ze weer ontzettend leuke kleurtjes gebruikt ....

ook is dit boek weer voorzien van leuke Quote,s stickers ,stickers van planten , dieren, dagen maanden ga zo maar door ....



Genoeg stickers om bezig te gaan in ieder geval ... Ik heb een aantal stickers gebruikt voor de Maand September ( die ik wegens omstandigheden niet heb afgemaakt ) en de maand Oktober .... Dit is nog maar de eerste week hoor

Dit gave stickerboek is te bestellen bij Bol.com voor 12,99


Samenvatting

Het fijnst aan je bullet journal is dat je hem helemaal eigen kan maken: je voegt alleen dat toe wat jij nodig hebt. Je bujo bijhouden kan dan ook een heel leuke en ontspannen bezigheid zijn. Maar wat als je even geen tijd hebt om alles netjes bij te werken? Of als je handletterskills je een dagje in de steek laten? En wat als je dat ene lege plekje wilt opvullen, maar je net even geen doodle-inspiratie hebt? Dan zijn er nu deze handige stickers. In een handomdraai tover je je lege pagina's om in een praktische agenda, een overzichtelijke planner, een duidelijke tracker of een vrolijk en inspirerend lijstje. En maak je een keer een foutje? Dan plak je er gewoon een sticker overheen. Bujo'en was nog nooit zo fijn, makkelijk en snel!







Ik en nu in het bezit van een aantal Bullet Journals van BBNC Uitgevers/ MUS Creatief

En wat zijn ze leuk .. Omdat ik inmiddels al wat meer BJO,s heb merk ik ook wel verschil in het papier ... Zoals de Bullet met de Vogels en Panterprint hebben wat gelig papier ... Ben je op zoek naar een bujo met wat dikker wit papier is de 80s Holografic Hell

Deze laatst genoemde gebruik ik trouwens voor texten die me erg aanspreken...




Heb nog steeds de planning om een Swatchboek te maken voor mijn Kleurpotloden..Dus denk dat ik daar de panter voor ga gebruiken ....

Deze gave Bujo,s zijn btw te koop bij Bol.com Voor 10 euro



Productbeschrijving

De bullet journals van MUS zijn perfect om al jouw afspraken, taken, plannen, challenges, to-dolijstjes en nog veel meer op één handige plek te bewaren. Met hun slimme uitneembare crash course zet je snel de eerste stappen om je eigen draai aan het vertrouwde plannersysteem te geven. Het omslag is afneembaar en met drie handige leeslintjes navigeer je makkelijk door je journal.


37 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page