top of page
Zoeken

Nieuwe Bullet Journals- BBNC uitgevers/MUS Creatief

BBNC uitgevers/ MUS Creatief heeft weer een paar prachige Bullet Journals uitgegeven ...

Ik zal er hier 3 bespreken voor jullie ....

Dit omdat bijna iedereen inmiddels wel weet wat een bullet journal is ...

En ik het wel erg jammer vind om ze nu al te gebruiken omdat ik er al een aantal heb waar ik in bezig ben ...

Kwa kwaliteit van het papier mogen we trouwens het zelfde verwachten als de overige bullets ... En iedere bullet heeft natuurlijk weer handige leeslintjes waardoor je makkelijk de pagina kan vinden waar je gebleven bent..




*Mijn Bullet Journal - Japan

Dit is nu al 1 van mijn favorieten ...

Wat een prachtige BUJo is dit ...De kaft van dit boek is afneembaar wanneer hij wat smoezelig word

En er staat een prachtige Japanse afbeelding op de kaft zelf...Ik kan van dit soort Bullets geen genoeg krijgen .. Alleen al de afbeelding prachtig!!!! ....

Kortom een must voor je Bulletjournal Collectie ....

Deze bullet is natuurlijk hier te bestellen voor het bedrag van 12,99



Samenvatting

De bullet journals van MUS zijn perfect om al jouw afspraken,

taken, plannen, challenges, to-dolijstjes en nog veel meer op één handige plek te bewaren.

Met hun slimme uitneembare crash course zet je snel de eerste stappen om je eigen draai aan het vertrouwde plannersysteem te geven.

Het omslag is afneembaar en met drie handige leeslintjes navigeer je makkelijk door je journal.



*Mijn bullet journal- Green


Een leuke Bullet journal van duurzaam Papier... Vroeger als ik wel eens wat kocht van gerecycled papier was het voor mijn gevoel kanariegeel .En vaak wat korrelig . Maar deze Bujo heeft prachtig wit egaal papier ..Zelf vind ik dit erg fijn ... De kaft van dit boek is een prachtige donker groene kaft .. En wat ik er leuk vind is dat een deel van het bedrag wat je aan dit boek uitgeeft naar Trees for all gaat ....

Een aanrader dus! Deze bullet journal is te hier te bestellen voor het bedrag van 16,99



Samenvatting

Schep je graag orde in de chaos, zowel in je notities als in je hoofd?

Met deze bullet journal doe je dat niet alleen heel stijlvol, maar ook heel duurzaam!

Deze bullet journal is gemaakt van gerecycled papier,

met de milieuvriendelijkste inkten en wordt dichtbij huis geproduceerd.

De materialen worden op maat ingekocht, waardoor er nagenoeg geen restafval is.

Bovendien planten we dankzij deze bullet journals ook nog eens bomen, want een deel van de opbrengst gaat naar Trees for All.



*Mijn Black Journal-Bohemian Feather

Whaaa weer een prachtige Bullet Journal met Zwart papier ... De kaft van het boek is van leer ... Het Bruin is helaas niet de kleur wat op Bol. com word weer geven voor mij oogde dit namelijk Taupe ... Het is meer een "roest"bruine kaft ... De voorkant van het boek heeft juist een toffe uitstraling door de veren die erop staan ....

Het zwarte Papier heeft natuurlijk weer lichte witte Dots waardoor je makkelijk je lijnen en vakjes recht kan maken en uit kan tellen voor je project .. Deze bullet journal is hier te bestellen voor 19,99



Samenvatting

'Mijn black journals' zijn kwalitatieve, hardcover notitieboeken met door en door zwart papier met witte dots.

Je kunt haast niet om hun opvallende verschijning heen!

Op zwarte notitiepagina's kun je prachtige dingen maken met markers,

brushpennen of gelpennen in wit, metallic en neon. Op het 140 grams dikke,

zwarte papier heb je geen kans op doordruk. De stipjes staan op 5 mm afstand van elkaar,

wat 'Mijn black journal' uitermate geschikt maakt om in te bulletjournalen.



35 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page