top of page
Zoeken

Review Masja's Mandala's Spring

Bijgewerkt op: 10 jul. 2019


Onlangs kregen we weer van Masja van den Berg het geweldige nieuwe kleurboek Masja's Mandala's Spring toegestuurd voor een review. Vol enthousiasme begon ik dezelfde avond met kleuren. Het was wel even een dingetje om 2 platen uit te kiezen. Want ze zijn eigenlijk allemaal wel erg leuk om te doen. De eerste die ik uitkoos was de kever, die kleurde ik met Faber Castell Polychromos. En de lijntjes met Posca wit en Boxun Metallic Brushpen goud en groen. Het papier is weer als van ouds, heerlijk om te kleuren.


De tweede plaat die ik uit zocht was een mandala met bloemen erin verwerkt. De kleuren die ik uitzocht moesten echt uitspringen en heb daarom de achtergrond zwart gemaakt. De potloden die ik hiervoor gebruikt heb zijn de Castle Art potloden. Ook deze glijden met gemak over het papier.



Dit boek zal zeker aan het einde van deze zomer vol zijn! Groetjes Chantal van den Dool


Ook ik (Jacqueline) mocht dit prachtige boek van Masja voor jullie reviewen ....

En wat is het weer een prachtig boek .....

In dit boek staan weer prachtige enkelzijdige platen... In dit boek kan je prachtige platen verwachten met dieren maar ook gewoon prachtige mandala,s ....


Het papier is net als haar vorige boek lekker dik dus voor veel Materialen geschikt ....

Of ik het boek deze zomer vol krijg.. Dat weet ik niet ... Maar weet wel dat ik hem ieder aanraad ....Zelf heb ik besloten eerst maar 1 plaat te kleuren met stift en Gelpennen .... Chantal had een leuke Challenge online gezet waarbij we alleen maar de leuren blauw mochten gebruiken ... Zie hier het resultaat ....



Neem ondertussen ook eens een kijkje bij haar andere boeken .... Er zal vast iets leuks voor je tussen zitten ...



41 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page