top of page
Zoeken

Sherlock Holmes Escape Room Puzzels


Vandaag kreeg ik het boek Sherlock Holmes binnen van MUS Creatief..

Een boek vol Escape room puzzels die je alleen kan doen maar ook met vrienden..

Dus erg leuk om te doen als je een gezellig avondje wilt met vrienden ..



De voorkant van het boek heeft al een prachtige mysterieuze kaft...

In dit boek ga je op zoek naar de vermiste Sherlock Holmes...


Het boek bestaat uit verschillende opdrachten. Bestaande uit 10 Hoofdstukken..

Iedere hoofstuk brengt je een stapje dichter bij de waarheid ...

Er word direct al voor in het boek aangeven dat de puzzels niet makkelijk zullen zijn toch kan je bepalen op welke graad je hem wilt doen ...

speel je safe of ga je direct de uitdaging aan voor het uiterste..

achterin het boek vind je ook de lijsten,





Moeilijk

Medium

Makkelijk

en de oplossingen ...

Maar jah het is natuurlijk leuker om alles zelf op te kunnen lossen ... Maar of dat lukt?








Ook staan er opdrachten in het boek waarbij je moet knippen en plakken ...

Vind je het zonde om in het boek te knippen staat er een speciale QRcode in het boek

om deze opdrachten uit te printen zodat je het boek niet hoeft te beschadigen

vind ik persoonlijk wel erg fijn..

Moet jullie wel zeggen dat zelfs je makkelijkste keus nog een pittige keus zal zijn het is niet zo dat je even binnen enkele uren door het boek heen bent...

Er staat ontzettend veel leesvoer in die je ook echt moet gaan lezen om je opdrachten te gaan voltooien .

Totnu toe wat ik in dit boek heb gezien moet ik zeggen dat het er ontzettend leuk uitziet.. En het nodigt ook echt uit om er in bezig te gaan...En ja ik raad hem zeker aan ... Heb al een paar opdrachtjes gemaakt. Maar die toon ik niet in deze review omdat het veel leuker is om het op eigen houtje te gaan doen ..


Dit boek is te bestellen bij Bol .Com voor 19,99 vandaag besteld morgen in huis ;)





20 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page