top of page
Zoeken

Spiro Puzzels


Een tijdje terug kreeg ik het boek Spiro Puzzels thuis gestuurd van Mus Creatief ..

Dit is een boek met 30 verborgen puzzels in spiraalvorm ...





Als je van een uitdaging houd is dit echt wat voor jou ...

Je kleurt als het ware in spiraal vorm een dier.. Links zie je hoe Je afbeelding er uit ziet zonder kleur ... best wiwarrig he? Maar het komt allemaal goed hoor ..





Ik koos in dit geval voor een Olifant. En moet je eerlijk bekennen dat dit erg veel van mij vergde ..

Ik had er soms best moeite mee om binnen de lijnen te blijven waardoor ik me geregeld afvroeg of het wel goed kwam ..

Maar het is goed gekomen hoor ... Al vond ik het best een pittig klusje.

Zoals ik al zei bestaat dit boek uit 30 platen van dieren denk hierbij aan een aap, leeuw, koala, honden katten en uilen...

Allemaal stuk voor stuk een uitdaging ..


Je kan natuurlijk kiezen om je afbeelding in verschillende kleuren te kleuren maar ook gewoon zwart zoals ik deed ..

Het resultaat zal in ieder geval verbluffend zijn, En het is erg leuk om te doen ...

Toch raad ik je aan om met fineliner te kleuren wil je echt alles strak hebben . Maar met potlood of gelpen zal je natuurlijk ook een supergaaf resultaat kunnen behalen...

En ik kan je garanderen dat je uren plezier hebt .....




Of ik dit boek aanraad? Jazeker ... Het is en blijft een uitdaging maar hij is echt heel leuk ....

Dit boek is te bestellen bij Mus Creatief of Bol.com voor 14,99

355 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page