top of page
Zoeken

Sweet Dreams (Line Art )



Van Alena Lazareva Kreeg ik haar boek SweetDreams (Line Art) thuis gestuurd.. Dank je wel

Eigenlijk verklapt de voorkant wel een beetje wat voor platen je in dit boek kan verwachten ..

Veel Zoetigheid ,Cupecake,s en heel veel fruit..Vind het echt een super leuk boek kwa kleurplaten ..



Alle platen zijn zoals we gewend zijn weer enkelzijdig gedrukt .. En iedere plaat staat er ook nog eens dubbel in..

Dus mocht je 1 "verpesten" heb je de plaat nog altijd als reserve ....Ook staan er een aantal platen in van haar overige boeken ... Zodat je toch een beetje indruk hebt wat je in haar overige boeken kan verwachten .....


Moet jullie eerlijk bekennen dat ik niet vaak Fruit heb gekleurd dus vond het best spannend om aan de eerste plaat te beginnen .. Maar Toen ik de dame met de Cupe Cake haar tegen kwam wist ik direct dat ik haar wou kleuren....En wat heb ik hier een plezier aan gehad ... Ik heb bij deze plaat mijn Prismacolor Premier gebruikt ... En dit werkte fijn op dit papier..

Doordat de platen enkelzijdig gedrukt zijn Is dit papier voor best Materiaal geschikt al raad ik nog steeds aan altijd een vel papier eronder te leggen wanneer je Markers gebruikt .. Dit drukt ten alle tijde door!



Mijn tweede plaat heb ik ook gekleurd met mijn Prismacolor Premier ...

Vond de tulpen wel erg leuk om te doen ...

En ja ik raad dit boek echt aan ...

Dit boek is te bestellen met 1 van de onderstaande links

Sweet dreams.LINE ART edition.  - 🇺🇸Amazon US: http://www.amazon.com/dp/1978044011 -🇩🇪Amazon DE: https://www.amazon.de/gp/product/1978044011 🖨PDF edition available on Etsyhttps://www.etsy.com/listing/563408577/printable-digital-download-sweet-dreams

Mocht je liever de Grayscale versie hebben dan is dit ook mogelijk




Om meer werk te volgen van Alena Lazareva raad ik je aan haar Facebook Pagina te bezoeken want hier houd ze haar werk up to date voor ons ...

Ben je op zoek naar Inspiratie voor 1 van haar boeken??? Dan raad ik je haar FacebookGroep aan, waar je ontzettend veel Inspiratie tegen komt ...




21 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page