top of page
Zoeken

When Dragons Dream - Anastasia Elly Koldareva


Een tijd geleden zag ik dat Anastasia Elly Koldareva naast haar recent uitgebrachte kleurboeken met prachtige portretten ook draken kleurboeken had uitgebracht in 2018. Na heel wat speurwerk heb ik de stoute schoenen aangetrokken en Your Colour Creations

een mail gestuurd of hun ook aan de 2 drakenboeken van Anastasia konden komen voor mij. Na een paar weekjes was het zover en vielen de 2 boeken op de mat! Ik was al onder de indruk van de diverse flip through video's op internet maar in het echt waren ze nog mooier. Prachtig dik papier net als de andere boeken en wat ik persoonlijk zo ontzettend handig vind is dat het ringband boeken zijn. Dat kleurt toch echt wel wat fijner omdat je de blz veel beter en netter kunt omslaan. Inmiddels heb ik het boek al een tijdje in huis en de eerste 3 platen zijn al klaar.



Alle 3 de platen zijn gekleurd met Faber Castell Polychromos potloden. De potloden glijden over het papier en laten goed pigment achter. Dit papier is zeker ook geschikt om nat in te werken, dus aquarel of verf. Voor de draken en fantasie liefhebbers onder ons dit boek is dus echt een must have! Je kunt het verkrijgen bij Your Colour Creations. Veel kleurplezier! ~Chantal van den Dool~

45 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page