top of page
Zoeken

Worlds within Worlds - Kerby Rosanes



Na een pre-order in 2019 heb ik dan uiteindelijk ook na lange tijd het nieuwe boek van Kerby Rosanes mogen ontvangen een paar weekjes geleden. In de tussentijd al een paar platen voorbij zien komen op social media en ik kon niet wachten om hierin te mogen beginnen. Over formaat boek en kwaliteit papier hoeven we het niet meer te hebben. Dat is nog steeds hetzelfde als de afgelopen boeken van Kerby. De titel verraad het al, het zijn platen met 2 werelden in 1. Hij heeft echt zijn creativiteit weer goed laten spelen. De platen zijn ontzettend gedetailleerd getekend.


Mijn eerste plaat in dit boek heb ik gekleurd met Polychromos potloden van Faber Castell.


De tweede was nogal een uitdaging door de grootte en de details van alle huisjes. Pas met kleuren kwam ik erachter dat iedere tentakel van dit prachtig beest andere huisjes had. Weer zo'n leuk detail van Kerby. Ook deze plaat is gekleurd met Polychromos potloden.


Voor de fans van Kerby is dit een must have kleurboek! Voor de mensen die nog geen boek hebben van hem maar wel van uitdaging, details en leuk bedachte platen vol fantasie houden is dit boek echt een aanrader!! Het boek kost € 15,99 en is te verkrijgen bij bol.com Heel veel kleurplezier!! ~Chantal~

61 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page